lip 06 2003 nie lubie was!!!
Komentarze: 0

Wlasnie zakonczyla sie kolejan bitwa miedzy mna a html-em i tym razem JA wygralam. Bez niczyjej pomocy, choc o nia was prosilam... Bez  lachy!!!!!!!!!!! :P:P:P:P A ten blog i tak bedzie istnial, czy wam sie to podoba czy nie, chocby komentarzy bylo zawsze 0. Moze ktos poszukujacy czegos wyjatkowego znajdzie mnie kiedys i bedzie zadowolony. A reszta mnie nie obchodzi!!! I zapewniam, ze pojde do przodu, ze naucze sie tego cholernego htmla i bedzie to jeden z najpiekniejszych blogow na polskich stronach www.:P:P:P:P:P

winifreda : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj nowy komentarz